tjoffidoffi.blogg.se

Matbloggstoppen Det här är en matblogg för stora och små. En familjematblogg! Vi som driver denna blogg är Vera (10 år) och hennes pappa Thomas (44 år). Livet är för kort för att äta dåligt. Med dåligt menar vi mat som består av en massa mindre bra halvfabrikat och som saknar det där lilla extra. Välkommen att följa oss!

Hämtmat är ok ibland! (inte för ofta)!

Publicerad 2014-05-27 19:51:00 i Allmänt,

Hej! jag ska äntligen göra ett blogginlägg, skönt att jag har tid nu!
Tyvärr är jag magsjuk, när man är det kan man vara sugen på lite speciella saker att äta som i dag, i dag var jag sjukt sugen på kebabtallrik så vi fick beställa det. Sådan snabbmat kan va ok ibland men inte för ofta för att det är onyttigt och det är jättekul att laga mat så man missar allt kul med matlagningen om man bäställer mat hela tiden.
På fredag tror jag det kommer upp någon god tårta eller bakelse på bloggen för på fredag är det nämligen min födelsedag, jag fyller 10 då! Idag var jag också hos frisören, titta här nere så får ni se min nya frilla!
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vera & Thomas

Vi är matlagningstokiga och hoppas att även du ska bli det. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela